سازمان مهاجرتی شایا

مبلغ تمکن مالی در اکسپرس انتری کانادا چقدر است ؟


 

بروزرسانی مبالغ تمکن مالی در سیستم اکسپرس انتری کانادا


 

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی آنلاین است که در سال ۲۰۱۵ برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آنها در کانادا توسط دولت فدرال این کشور معرفی شد. هدف اصلی راه اندازی  سیستم اکسپرس انتری، تامین نیروی کار و جذب سرمایه‌های انسانی برای توسعه هرچه بیشتر اقتصاد رو به رشد کانادا می باشد. در واقع کانادا قصد دارد تا با اعطای اقامت دائم خود به افراد متخصص و صاحب مهارت, این کشور را هر چه بیشتر در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار دهد.


 

کانادا به عنوان دهمین قدرت اقتصادی دنیا با داشتن سطح بالایی از رفاه اجتماعی و اقتصادی, صنایع و معادنی با استانداردهای بالا و همچنین فرصت های شغلی متنوع و بیشمار, سیستم آموزشی قوی درکلاس جهانی و فراهم کردن بستری مناسب برای همزیستی اقوام, فرهنگ‌ها, ادیان و زبان های مختلف توانسته است  به  یکی از مقاصد اصلی برای بسیاری از مهاجران از سراسر دنیا تبدیل شده و به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشور های جهان شناخته شود. این کشور  برای جذب مهاجران، برنامه ها و روش های مختلف و فراوانی را تعریف کرده است. یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا که طرفداران زیادی دارد و بسیاری افراد با استفاده از آن به کانادا مهاجرت کرده‌اند، و موفق به دریافت اقامت دائم این کشور شده‌اند, سیستم مهاجرتی اکسپرس انتری Express Entry کانادا است.


 

نامه تمکن مالی یکی از مدارک مورد نیاز در سیستم اکسپرس انتری کانادا است. 

 

به طور کلی میزان گواهی تمکن مالی ویزای های کانادا با توجه به نوع ویزا متفاوت می باشد. معمولا میزان تمکن مالی کانادا متناسب با تعداد اعضای خانواده تعیین می گردد چرا که  گواهی تمکن مالی  در واقع سندی است برای اثبات این موضوع که  شما می‌توانید هزینه های زندگی خود و افراد همراهتان از جمله هزینه‌های رفت و برگشت به آن کشور، هزینه اقامت و اسکانتان، هزینه‌های حمل و نقل در آن کشور، هزینه‌های خورد و خوراک و مواردی از این قبیل  را مادامی که در کانادا هستید، تامین کنید.

 

متقاضیان برای اثبات تمکن مالی به نامه ای از بانک یا موسسه مالی مربوط به حساب خود نیاز خواهند داشت.

 

 این نامه باید :

 

۱ : روی سربرگ موسسه مالی چاپ شود.

 

۲ : شامل آدرس، تلفن و ایمیل موسسه باشد.

 

۳ : شامل نام متقاضی باشد.

 

۴ : شامل بدهی های معوقه (مانند بدهی های کارت اعتباری و وام ) باشد.

 

۵ : نشان دهنده، شماره و تاریخ افتتاح حساب، مانده حساب و میانگین مانده شش ماه گذشته باشد.



 

✅ اداره مهاجرت کانادا اخیرا مبلغ تمکن مالی اکسپرس انتری را به روز رسانی کرده است.

 

✅ این تمکن مالی مختص متقاضیان برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWP) و برنامه نیروی کار فنی فدرال (FSTP) که جاب آفر کانادایی ندارند اعمال خواهد شد.